Wednesday, January 2, 2008

Interior decorating

Een nieuw jaar gaat niet alleen gepaard met een opfrissing van de blog-efforts van yours truly, maar ook met een nieuw kleedje voor dit blog. De kans is groot, gezien ik dit keer zelf het kleurenschema heb samengesteld en niet gewoon een van Google (waartegen ik per slot van rekening een twee-weken durende vete van de week heb gehad) heb genomen, dat er nog een hoop imperfecties inzitten, en als u tips heeft, ik kijk dan voornamelijk naar mijn lezer-architecten, zijn die uiteraard meer dan welkom.
Ook niet vergeten de lange post hieronder te lezen!
Update: ik vraag commentaar, ik krijg commentaar, daar luister ik dan ook naar. De vraag blijft uiteraard dezelfde: gelieve commentaar te leveren. (Dat het iets met rood wordt staat zo min mogelijk ter discussie, het is de precieze invulling die telt. Update ter: dat heeft een reden. Rood en grijs zijn de bKleuren, die ook al voorkomen in het bLogo. Suggesties om het rood te laten varen zijn dus zeer onpatriottistisch en worden zeer offensief opgevat. De suggestie om een grijsgradiënt te gebruiken was tot nog toe de beste, edoch onmogelijk te realiseren in het opmaakschema van Blogger... Als er nog een negatieve commentaar zonder constructieve suggestie komt zal het dus teruggaan naar de oude layout. Nog veel liever dat dan veranderen in groen! (Groen, I ask you, nadat ik net een fameuze vete heb uitgevochten met Mieke Vogels...) Einde update ter.) Bijvoorbeeld de achtergrond vind ik nu persoonlijk nogal... wit, maar ik had geen betere ideeën. Als u er wel heeft: gaan! Laat ze me weten! Samen maken we dit het mooiste blog op het web!

Redefining the way the web looks. Since 1989.
Be The B.

Update bis: Voor de duidelijkheid, de 1989 hier is geen fout, noch een verjongingskuur :) Het is een clevere verwijzing naar het feit dat het eerste iets dat het web genoemd werd in 1989 is opgedoken.

4 comments:

Anonymous said...

de achtergrond is op zijn minst (en dan niet slecht bedoeld) duivels te noemen ;)

het is echter niet zo aangenaam om witte lettertjes op een zwarte achtergrond te lezen, maar dat kan ook aan mijn persoonlijke ondervinding liggen!

voor de rest: keep up the good work!

Anonymous said...

"Redefining the way the web looks. Since 1989.
Be The B."

Proficiat met uw verjongingskuur;)

Anonymous said...

Hey Ben, ik vind die nieuwe look toch ook maar niets. Da rood is zo fel. Neem groen of blauwe ofzo ;-)

Anonymous said...

Eigenlijk was het vroeger nog niet zo slecht, beste Ben. Waarom niet overschakelen naar de standaard-layout?