Sunday, January 6, 2008

Exit Interior Decorating, Enter Democratie

Helaas, het heeft niet mogen zijn. U vond het niet mooi. Dat wil overigens niet zeggen dat het niet mooi was, maar dat u nog niet hard genoeg gewerkt heeft op uw Be The B-gehalte. Ik heb het natuurlijk over de nieuwe layout van dit blog, dat bij deze terug het oude uiterlijk heeft gekregen. Zucht... zo... 2007.
Maar u weet, ik ben democraat in hart en nieren (zolang de beslissing van de meerderheid me enigszins zint), en daarom respecteer ik uw wensen. Ik raad u enkel allen aan eens te googlen op 'how to deliver constructive criticism' ;)
Over democraten gesproken, de race voor het witte huis is ondertussen volop aan de gang. Ooit komt er wel een moment waar ik u volledig op de hoogte breng, momenteel volstaat het te weten dat de eerste caucus (een zeer ingewikkeld proces om kandidaten te selecteren, dat in sommige staten gehouden wordt in plaats van een verkiezing) in Iowa gewonnen is door Barack Obama bij de Democraten, en door Mike Huckabee (een evangelische dominee, en dan weet u meteen hoe ik er tegenover sta) bij de Republikeinen.
Ondertussen is er voor de GOP (de Republikeinen) al een tweede caucus geweest, die is gewonnen door Mitt Romney (een mormoon, en auteur van de uitspraak 'Some say we need to close Guantanamo. I say we double Guantanamo!') Wij steunen Hillary Clinton. Ik werk aan een banner hier, maar Blogger ondersteunt om een of andere duistere reden de standaard banners van vothillary.org niet... Anyway, meer hierover later!

Live - Dare - Vote
Be The B

2 comments:

Anonymous said...

Ik vind deze layout maar wat plat tegenover de vorige BB, die met dat rood paste beter bij het concept.
En ge kunt niks van achtergrond zetten ofwa? :|
Misschien best eigenlijk, zo voorkomen ze direct dat driekwart van alle blogs onleesbaar wordt.

Anonymous said...

Geachte heer Verhaegen,

Bedankt voor je steun. Met jou aan mijn zijde kan het in New Hampshire niet meer mislopen.