Friday, July 6, 2007

De uitslag

Ik bedenk mij net dat ik mijn definitieve uitslag hier nog niet gepost heb, ocharme al diegenen onder u die branden van nieuwsgierigheid!

Het is geworden:
  • Computergrafieken: 9
  • Gebruikersinterfaces: 14
  • Gedistribueerde Systemen: 10
  • Lessen voor de XXI Eeuw (wat ik in mijn pronostiek vergeten was): 13
  • Modern Japans, deel I: Taalkunde: 11
  • Ontwerp en Analyse van Softwaresystemen: 16
  • Studie van Declaratieve Talen: 14
Al bij al een behoorlijk resultaat, al was ik toch wel erg geschrokken van de 9 op graphics, gezien ik 1) dacht dat dat examen alsnog vrij goed verlopen was, ondanks mijn ondermaats practicum, en 2) ik daaromtrent een thesis doe. Achja, laten we ervan uitgaan dat mijn practicum echt enorm slecht was en mijn examen al bij al nog een beetje meeviel. Toch jammer...
Over thesissen gesproken trouwens, na de proclamatie had ik een afspraak met mijn thesisbegeleider. Was best tof, gewoon algemene uitleg over de thesis enzo, en een literatuurpakketje. Hij vroeg me ook een blog te starten over de vooruitgang van mijn thesis. 'Start gewoon een blogger account, dat is het makkelijkst.' Ik dacht 'no problemo dude', en u kan mijn thesisblog vanaf nu vinden op http://multiperspective.blogspot.com . Voor degenen die zich een beetje interesseren in fotografie best een aanrader, ik heb er net een aantal artikels over fotografie besproken.
En nu ga ik mijn vader stalken, die mens hoort mij eten brengende te zijn.

Redefining Hunger since 1986.
BeTheB

1 comment:

Malinkita said...

As far as I could understand , which was like 10% :p

You passed it all; I mean the 9, but that is with the deliberation or something like that; right???

Well congratulations anyways!!!!!!

Japanesse, you see? everything is going just fine xD