Sunday, September 16, 2007

Google

Waarde netgenoten,

moest het u nog niet zijn opgevallen, tegenwoordig bevinden er zich advertenties op dit blog. Ik doe dat niet graag, maar naar verluidt brengt dat wel op (en podcasten vraagt webruimte, webruimte kost geld, u ziet waar ik heen wil). En geld is nodig, want mijn klim tot topcolumnist van het land zit er nog niet meteen aan te komen, men heeft mij nog altijd geen column geschonken in 't Bakske (in dat verband, ik vraag u nog steeds vooral niet de mail uit vorige post te sturen naar communicatie@vtk.be).
Die advertenties worden automatisch gekozen. Google skimt keywords over mijn blog, en gaat dan na welke advertenties wel eens bij die content zouden kunnen passen. Dus ging ik daarstraks eens kijken wat er bij dit blog gezet ging zijn, en wat zie ik? Dating advertenties. Erger: HETERO dating advertenties. En dat kan niet door de beugel, dus hieronder een aantal keywords waar dit blog over gaat:

Superioriteit, cool, hip, trendy, media, taal, wetenschap, B, gay, superioriteit, gay superioriteit, Ben Verhaegen, politiek, fijnzinnig, analyses, letteren, filosofie, existentialiteit, fundamentele levensvragen, zoektocht, superioriteit, Be The B, hoe verbeter ik de wereld in vier stappen, homoseksualiteit, pseudoniemen, inferioriteit van de medemens, taalkunde, schaamteloze gekheid, Leef - Durf - Druk uit, Wees de B, Superioriteit sinds 1986, entertainment, een dikke nek die zo snel mogelijk zijn weg naar de top wil bereiken door zijn lezers zo veel mogelijk uit te buiten om dingen voor hem te doen waar niemand buiten de schrijver mee gebaat is, poëzie, nijlpaarden.

Uit bovenstaande oefening in futiliteit heb ik twee dingen geleerd:
  1. Dit blog gaat eigenlijk over niets.
  2. Ik moet dringend iets schrijven over nijlpaarden.
Soit, ik verlaat u met volgende levenswijsheid:

Kinderen Lijken Ip Kleuters, Omdat Peuters, Durven Elk, Appelblauwzeegroen Doosje Voor Een Reuze ToverElf Nog Tot Ieder Elfje Samen, Aan Ue Brengen.
(Sorry voor de typfouten, die i en o, en die t en u staan zo dicht bij mekaar...)

Click - Dare - Express
Be The B

No comments: