Sunday, October 7, 2007

Fans, laat u kennen




Ik heb fans. Dat weten we al langer. En, ik zeg het allicht niet genoeg, maar ik vind die fans geweldig. Gelukkig weten die fans dat wel zelf, en hoeft het dus niet altijd expliciet gezegd te worden, maar bij deze kunnen we alweer 32 posts verder.
Nu zijn er een aantal categorieën van fans. Je hebt de mensen die dit blog heel nauwgezet lezen, en elke 5 minuten gaan kijken of er al nieuwe posts zijn. Dat zijn zeer toffe mensen. Je hebt ook de fans die onder de vorige categorie vallen, maar ook elke keer commentaar posten. Dat zijn ongelooflijk toffe mensen. En dan heb je nog de fans die ook nog eens alle tips en vragen van mijnentwegend volgen (de taaltips in het dagelijks leven hanteren, mailtjes sturen naar communicatie@vtk.be, etc.). Dat zijn ongelooflijke fans. Die mensen zijn ongetwijfeld zó hard fan dat ze deze aangelegenheid om hun pc te personaliseren met 'A Touch of B' niet onbenut gaan laten.
Kijk, ik heb al enkele maanden een bureaubladachtergrond met mijn logo en de tekst 'Redefining Superiority. Since 1986.', en een aantal flashy curves. Ondertussen was ik hem beu, en heb ik besloten er ineens twee nieuwe te maken. En heb ik meteen ook maar besloten die twee nieuwe, samen met de oude, ineens beschikbaar te maken voor de echte fans. Kiest u zelf maar welke u gebruikt. U mag me ook altijd een screenshot van uw nieuwe verbeterde desktop doorsturen op ben.verhaegen@gmail.com.

Amuseer u ermee!

Lighting your Darkness.
Since 1986.


5 comments:

Anonymous said...

allerallerliefste ben... ik zou heel graag een achtergrond van u hebben, maar helaas heb ik net een fenomenaal mooie foto gevonden... als u deze eventueel zou willen aanpassen?

Anonymous said...

Die B doet me denken aan de neus van Rudolph.

Sofie said...

Ook steeds meer mensen die zich openlijk outen als bFan. Kijk maar:

http://i20.tinypic.com/14uub6d.jpg

Anonymous said...

Haha Sofie, supergrappig!!!

Anonymous said...

Good words.