Sunday, October 14, 2007

Fans (2)







Het is opmerkelijk. Ik heb écht fans. De hoeveelheid positieve reacties op mijn laatste post was weer overweldigend. Ik dank u allen. Ik dank u allen zeer. Om u te belonen: nog twee nieuwe bPapers!
Veel belangrijker in deze post zijn echter de creaties van mijn fans, die u hieronder kan vinden. Ik heb me letterlijk kriek gelachen met deze reacties. Mijn ijskast ligt nog steeds vol, en ik heb er al serieus van gezopen. Anyway, bij deze een terechte shoutout voor Sofie en Koen, en een excuus aan Tineke omdat ik helaas met haar mooie foto niets kon aanvangen om hem om te toveren tot een bPaper.

Amuseer u met de reacties, en tot gauw voor een echte post (van mezelf bedoel ik dan)!

Live - Create - React Be The B

P.S. Voor degenen die mij slechts kennen van in Leuven, even wat achtergrondinfo: Frituur Kievit is de frituur van mijn ouders, BB Productions was een bedrijfje met software voor TI-83 dat ik wou oprichten in het vijfde middelbaar, maar dat pijnlijk geflopt was. Het vlaggenschip was de beste vierkantsvergelijkingsoplosser op dit halfrond. De Gold Benefit was een abonnementsformule op mijn software die ik voorstelde, maar mijn berekeningen waren painfully flawed zodat de gold benefit allesbehalve beneficial was. Een pijnlijk hoofdstuk in de geschiedenis zeg maar.
P.P.S. De beide Hitlerfoto's zijn onafhankelijk van elkaar ontwikkeld. Het is een rood bandje met een bol erin, om een of andere reden leent het er zich toe ;)

2 comments:

Anonymous said...

Hilarisch!

Anonymous said...

we zijn het er allemaal over eens, BeTheB en zijn fans zijn geweldig!