Monday, December 3, 2007

Google

Beste lezers,

ik dien u alweer te bedanken voor uw steun aan mijn adres. Jullie hebben geklikt op de advertenties op dit blog, en dat genereerde inkomsten. Edoch, Google apprecieert jullie niet, en heeft mijn account voor AdSense verwijderd (al zo'n twee weken geleden), omwille van 'invalid click activity'. Ik heb uiteraard een beroep ingediend om aan te tonen dat ik onschuldig ben en dat ik enkel een groepje vrienden heb die mij steunen, maar waar ik geen controle over heb. Ik heb daar zonet antwoord op ontvangen: mijn beroep is geweigerd, mijn account definitief opgeschort.
Dus bLezers: u bent allemaal bedankt voor uw steun, maar het heeft niet mogen baten. De tirannie van de wereldgigant overwint. Echter, de legerbenden sneven, één volk blijft bestaan: het bVolk.

Stomping on the feet of giants.
Be The B

P.S. Uit de reacties op mijn vorige post blijkt dat vrouwen niet kunnen spellen. Het is genoteerd.

3 comments:

Anonymous said...

Kwatongen beweren dat de links naar datingsites te vaak door enkele bfans werden geopend.

Anonymous said...

Uit de comment op uw vorige post, blijkt dat sommige van uw vrouwelijke vrienden heel hard en veel werken en daarom maar weinig tijd hebben om hun comments na te lezen. U mag blij zijn dar er uberhaupt nog gereageerd WORDT op uw posts :-p.

Rodikal said...

Dat is serieus schandalig van Google. Hebben zij enige bewijzen geleverd die aantonen dat er "invalid click activity' geleverd is, of moet ge die gewoon op hun woord geloven. En hoe zit het nu met het reeds verdiende geld, zijt ge dat dan kwijt?

Mijn vertrouwen in Google heeft een deuk gekregen...